Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på de spørgsmål vi ofte har fået på mail, fra vores besøgende. Blot for at gøre det nemmere for enhver besøgende at kunne finde svar på de spørgsmål de har uden ventetid. Vi håber at du finder svaret på dit spørgsmål, hvis ikke du gør kan du blot udfylde skemaet nederst hvorefter vi vil svare dig indenfor 24 timer.

Hvilken fragtselskab bruger xPieces.dk?

Vi leverer til hele Danmark med enten DAO eller Post Nord. Levering til udlandet skal aftales ved at tage kontakt til os via vores kontakt formular.

Vi bestræber os på at svare alle vores kunder, indenfor 24 timer, efter modtagelsen af mailen.Et billede af en masse pakker

Hvor lang tid tager leveringen?

Vi sender vores pakker hverdage kl 15, alle ordre efter dette tidspunkt, vil blive sendt næste hverdag. Alle ordre før kl. 15 vil blive sendt samme dag. Vores leveringstider ligger på 1-3 hverdage.

Returnering af varer eller bytning af vare.
Vi bytter alle dine varer med forventning om at dine returnerede varer er i original stand og emballage. Hvis du ikke er tilfreds med produktet kan du sende os en mail og vi vil finde frem til en fælles beslutning. Vi returnere altid med et smil! Flere informationer omkring dette kan læses under vores handelsbetingelser.

Tryk her for at læse vores handelsbetingelser

Betaling, Garanti & Told

Hvilke betalingsmetoder benytter i jer af?

Vi tager i mod de mest efterspurgte kort på markedet, og vi er glad for at vi kan give den service vores gæster har brug for.

Har du et kort som vi ikke kan acceptere? Eller mener du at det er på tide vi udvider med et nyt kort?

Du kan altid kontakte os angående en forespørgsel, på en ny kortudbyder som betalingsmetode.

Har jeg garanti på mine bestilte varer?

Vi giver et års garanti på alle vores varer købt fra xPieces.dk. I nogle tilfælde 2 år alt efter hvilket produkt det er. Hvis Garantien er udløbet på din købte vare og den pludselig er gået i stykker trods, korrekt brug af produktet, vil vi gerne give vores kunder muligheden for at kontakte os angående dette, og vi vil derefter kan komme på en fælles løsning, til om produktet skal erstattes med et nyt, eller en anden løsning. Vi tilbyder selvfølgelig 2 års reklamationsret på alle vores produkter. Læs mere om dette inde under vores handelsbetingelser.

 

Du skal blot udfylde vores skema med emnet: Garanti – (produkt navn) – (ordre. Nr)

Du vil efterfølgende (indenfor 24 timer) modtage et opkald fra en af vores medarbejdere eller svar på mail.

Kommer der told eller andre gebyrer på min ordre ved modtagelse?

Nej, alle vores produkter købt hos xpieces.dk befinder sig i Danmark, og bliver sendt fra vores adresse i Syddanmark. Din endelige pris er den du betaler for når du har lagt alle øsnkede varer i indkøbskurven. Alle vores produkter er inkl. Dansk moms.

 

Har du andre eller flere spørgsmål?

Udfyld vores kontaktformular her: